Magnetický příběh značky

Půlhodinový video trénink, se kterým si hravě napíšete vlastní příběh značky.

ONLINE KURZ

Napište si
neodolatelný web

Ta nejjednodušší cesta ke strategicky napsanému webu, který zaujme, nadchne a prodá vaše služby. Jako od profi copywritera, ale rychleji a za zlomek ceny.💰🌪

5 890 Kč

Šablony pro příběh značky

Šablona 1:

Ještě před X lety (překvapivý fakt)

Asi byste čekali, že (popište, co by o vás typicky lidi řekli), že? To by ale nemohlo být dál od pravdy.

Ještě před (X) lety (popište, jaká byla situace v kontrastu se současností). Co se změnilo? (Popište, co bylo impulzem změny).

(Popište průběh vaší změny blíže).

A teď? (Popište svou současnost a celou transformaci na konkrétní situaci). (Co vám vaše změna dala).

(Motivujte ke stejné změně i ostatní).

Příklad 1:

Ještě před deseti lety byste mě potkali jedině v džínech

Asi byste čekali, že jsem se s citem pro módu už narodila, že? To by ale nemohlo být dál od pravdy.

Ještě před deseti lety byste mě potkali akorát tak v džínech a vytahaném šedém svetru. Co se změnilo? Všechno. Po náročném rozchodu jsem začala chodit na terapii a s ní postupně objevovat samu sebe.

No, a jak jsem vylézala z ulity, zjistila jsem, že naprosto MILUJU módu a barvy. Jen jsem to v sobě celou tu dobu dusila. Nechtěla jsem být vidět.

A teď? Klidně půjdu ve večerních šatech a lodičkách do sámošky pro chleba. Móda mi pomohla znovu najít své sebevědomí.

Pojďte si to dovolit i vy! Je to ohromně osvobozující.


 

Šablona 2:

Všechno začalo (touto událostí)

Vždycky jsem byla ta (popište pozitivně, kým jste byli). Jenže když (přišla tato událost), všechno se změnilo. Najednou (popište, jak nová nepříjemná situace vypadala).

(Popište přesně, s čím jste bojovali, a přidejte konkrétní situace).

Došlo mi, že tudy cesta nevede/něco musím změnit. A tak jsem začala hledat způsob, jak (dosáhnout tohoto výsledku) i (přes tuto výzvu). (Popište velmi konkrétní změny/aktivity, které jste začali dělat).

Po (časový údaj) (jsem dosáhl/a tohoto výsledku). Bez (čemu se klienti chtějí vyhnout).(Popište důvod, proč jste se rozhodli začít na základě toho podnikat).

Příklad 2:

Všechno začalo narozením mého syna

Vždycky jsem byla ta štíhlá holka, co chodí do fitka, běhá po parku a leze po horách. Jenže když jsem měla rizikové těhotenství a pak přivedla na svět Toníka, všechno se změnilo. Najednou jsem tady nebyla jen já, moje koníčky a hromada volného času.

Teď se musím smát té naivní představě, že po šestinedělí zase naběhnu na starou rutinu. Třikrát týdně fitko, jednou běh a večer jóga. To víš, že jo! Když už jsem obouvala tenisky, malý se probudil nebo nadělal do plínek. Dvě hodiny spánku motivaci taky moc nepřidaly.

Došlo mi, že tudy cesta nevede. A tak jsem začala hledat způsob, jak se vrátit do formy i s Toníkem v náručí. Klusala jsem s kočárkem, dřepovala u vaření, dělala výpady na pískovišti. Zapisovala jsem si všechny zdravé recepty, které stihnu do 30 minut.

Po půl roce bylo 15 poporodních kil dole a cítila jsem, že jsem to zase já. Bez hladovek, bez velké dřiny, bez obětování času s rodinou.

Každá druhá maminka chtěla vědět, jak jsem to dokázala. Tak jsem si udělala trenérský a výživový kurz a začala se o svou maminkovskou hubnoucí metodu dělit i s vámi.

Ani ve snu by mě nenapadlo, jak daleko spolu dojdeme.


 

Šablona 3:

Přiznání: (přiznejte něco, co si protiřečí s vaší profesí)

Když jsem (popište dávnou událost, která ukazuje, jaký jste měli problém). (Rozveďte tento problém a vaše mylné přesvědčení).

Pak jsem (popište událost, která byla zlomová pro to, kde jste teď).

(Popište emoce, které jste cítili kolem svého prozření). A tak jsem (začal pracovat na této změně).

Ano, po (časový údaj) (popište svůj aktuální úspěšný život). (Popište reálné úsilí, které takové výsledky vyžadují – buďte transparentní). Tady (popište, co přesně vašim klientům předáte a čeho můžou dosáhnout).

Příklad 3:

Přiznání: Ještě ve 30 letech jsem žil od výplaty k výplatě

Když jsem měl na střední první brigádu v kině, všechny vydělané peníze padly na párty – bez výčitek. To by nebylo nic divného, kdybych se svými financemi nenakládal podobně i o deset let později. Úspory téměř žádné a investování v mém chápání světa patřilo na Wall Street.

Pak jsem si splnil sen a odjel coby digitální nomád do Asie. Tam jsem potkal spoustu zajímavých lidí, kteří se o financích bavili úplně otevřeně. Při jejich příbězích jsem valil oči. Ono se dá investovat i takhle? S nízkým rizikem?

Styděl jsem se za to, jak svoje peníze rozhazuju já. A tak jsem se do investování úplně ponořil a začal budovat své portfolio.

Ano, po letech mám několik investičních nemovitostí a sedmimístné částky v akciích. Takové investování je ale prací na plný úvazek. Tady vás naučím investovat s minimálním úsilím a rizikem tak, abyste si vybudovali finanční jistotu, zajistili pohodlné stáří a mohli vzít rodinu každý rok na Bali. S klidným spánkem.

Těším se na váš příběh značky 💙

V dnešní době má ještě větší sílu než kdy dřív, tak toho využijte a svůj příběh neodkládejte. Budu moc ráda, když mě označíte, až ho budete sdílet na sociálních sítích.

NEWSLETTER

Líbilo? A chtěli byste marketingových mouder víc?

Přidejte se k nám do e-mailové komunity, kde sdílím výběr toho nejlepšího – pro autentický marketing, který mluví přímo k srdci vašich ideálních klientů.