Jak to vypadá, když píšu,
a co na to klienti?

Tady je několik srdcových ukázek z mé klávesnice.
copywriting a sociální sítě

Biano

Vyhledávač nábytku Biano je skvělý pomocník při zařizování interiéru. Nábytek a dekorace ze stovek e-shopů vám totiž naservíruje na jednom místě. A psát o interiérovém vybavení je v podstatě za odměnu.

V Bianu mám na starosti PR články pro účely linkbuildingu – budování zpětných odkazů.

„Veronika je skvělá copywriterka, jejíž práci můžu doporučit všema deseti. Pro Biano.cz tvoří různorodý obsah, jehož pilířem je oblast nábytku a dekorací. Rychle se ale orientuje i v nových tématech a s přehledem se umí naladit na firemní „tone of voice“. Zároveň z každého článku čiší péče a preciznost, se kterou byl psán. Velmi oceňuji spolehlivost při dodržování termínů i vlastní invenci při psaní a zpracovávání úkolů.“
copywriting a sociální sítě

Biano.cz

Biano je skvělý pomocník při zařizování interiéru. Nábytek a dekorace ze stovek e-shopů vám totiž naservíruje na jednom místě. No a psát o interiérovém vybavení je v podstatě za odměnu. Pro Biano mám na starosti PR články pro účely linkbuildingu – budování zpětných odkazů.

„Veronika je skvělá copywriterka, jejíž práci můžu doporučit všema deseti. Pro Biano.cz tvoří různorodý obsah, jehož pilířem je oblast nábytku a dekorací. Rychle se ale orientuje i v nových tématech a s přehledem se umí naladit na firemní „tone of voice“. Zároveň z každého článku čiší péče a preciznost, se kterou byl psán. Velmi oceňuji spolehlivost při dodržování termínů i vlastní invenci při psaní a zpracovávání úkolů.“ 

copywriting a sociální sítě

Lacey.cz

Nový web s novými texty na čistě ženské a tak trochu intimní téma. Koukněte se sami.

S klientkou jsem nastavila tón komunikace, který jasně mluví k cílové skupině, a na webu ho promítla až do posledního tlačítka. Spolu s novou vizuální identitou tak značka dostala jednoznačný směr.

„Spolupráci s Veronikou můžu jednoznačně doporučit, a to hlavně kvůli jejímu aktivnímu, profesionálnímu a zároveň příjemnému přístupu a naprosto bezvadné komunikaci, která je pro mně stěžejní. Postarala se o kompletní otextování webu a pomáhá nám s obsahem na sociální sítě. Po jejím zásahu má náš brand konzistentní a naprosto ideální hlas, který jsem si pro něj už delší dobu přála.“

copywriting a sociální sítě

Lacey.cz

Nový web s novými texty na čistě ženské a tak trochu intimní téma. Koukněte se sami. S klientkou jsem nastavila tón komunikace, který jasně mluví k cílové skupině, a na webu ho promítla až do posledního tlačítka. Spolu s novou vizuální identitou tak značka dostala jednoznačný směr.

„Spolupráci s Veronikou můžu jednoznačně doporučit, a to hlavně kvůli jejímu aktivnímu, profesionálnímu a zároveň příjemnému přístupu a naprosto bezvadné komunikaci, která je pro mně stěžejní. Postarala se o kompletní otextování webu a pomáhá nám s obsahem i propagací na sociálních sítích. Po jejím zásahu má náš brand konzistentní a naprosto ideální hlas, který jsem si pro něj už delší dobu přála.“

copywriting a sociální sítě

Zdravý batoh

Ve Zdravém batohu ví, co může každodenní nošení těžkých knih udělat s dětskými zády. Proto k nám dováží neskutečně propracované ergonomické batohy a další školní pomůcky norské značky Beckmann.

Textová komunikace za kvalitou produktů ale dost pokulhávala. Takhle parádní batohy si zaslouží pořádné entrée. A tak jsme se pustili do přepisování webu, automatických e-mailů i důležitých článků na blogu.

„Spolupráce s Veronikou, byla skvělá, rychlá, okamžitá zpětná vazba, textově se naladila na nás a naše produkty. Velmi profesionální přístup, tak bohužel většina podnikatelů nefunguje. S Veronikou byla radost spolupracovat.

Je skvělý člověk, doporučujeme. Určitě ve spolupráci budeme pokračovat, pokud bude mít na nás čas.:-)“

Jiří Strýček
Jiří Strýček

Marketing a PR manager

copywriting a sociální sítě

Zdravý batoh

Ve Zdravém batohu ví, co může každodenní nošení těžkých knih udělat s dětskými zády. Proto k nám dováží neskutečně propracované ergonomické batohy a další školní pomůcky norské značky Beckmann.

Textová komunikace za kvalitou produktů ale dost pokulhávala. Takhle parádní batohy si zaslouží pořádné entrée. A tak jsme se pustili do přepisování webu, automatických e-mailů i důležitých článků na blogu.

„Spolupráce s Veronikou, byla skvělá, rychlá, okamžitá zpětná vazba, textově se naladila na nás a naše produkty. Velmi profesionální přístup, tak bohužel většina podnikatelů nefunguje. S Veronikou byla radost spolupracovat.

Je skvělý člověk, doporučujeme. Určitě ve spolupráci budeme pokračovat, pokud bude mít na nás čas.:-)“

Jiří Strýček
Jiří Strýček

Marketing a PR manager

copywriting a sociální sítě

Artisan

Artisan je odborníkem na vše, co je ze dřeva, a v oboru je opravdovou autoritou. Web má ročně přes tři miliony návštěv!

A jak už to tak bývá, za každým (organicky) úspěšným webem stojí vymazlený a perfektně optimalizovaný blog – tentokrát plný rad a návodů pro domácí kutily i profesionály. Jeden by nečekal, že si psaní s vůní dřeva tolik zamiluju.

„Využít copywriterské služby Veroniky byla trefa do černého. Skvělá komunikace, profesionální přístup, efektivita – to je jen úzký výčet benefitů, které oceňuji. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že obor naší firmy více sedí mužům, proto pro kdejakou ženu může být oříškem. Avšak Veronika si s tím poradila levou zadní a její copywriterské schopnosti se odrazily ve zmodernění našich článků, které se skvěle čtou, jsou chytlavé, pochopitelné a přinesou plno dobrých rad i nápadů.“

copywriting a sociální sítě

Artisan

Artisan je odborníkem na vše, co je ze dřeva, a v oboru je opravdovou autoritou. Web má ročně přes tři miliony návštěv!

A jak už to tak bývá, za každým (organicky) úspěšným webem stojí vymazlený a perfektně optimalizovaný blog – tentokrát plný rad a návodů pro domácí kutily i profesionály. Jeden by nečekal, že si psaní s vůní dřeva tolik zamiluju.

„Využít copywriterské služby Veroniky byla trefa do černého. Skvělá komunikace, profesionální přístup, efektivita – to je jen úzký výčet benefitů, které oceňuji. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že obor naší firmy více sedí mužům, proto pro kdejakou ženu může být oříškem. Avšak Veronika si s tím poradila levou zadní a její copywriterské schopnosti se odrazily ve zmodernění našich článků, které se skvěle čtou, jsou chytlavé, pochopitelné a přinesou plno dobrých rad i nápadů.“

copywriting a sociální sítě

Bovec SUP

V okolí slovinského Bovce, mého druhého domova, můžete krásy Julských Alp obdivovat i z paddleboardu. A nebo taky rozproudit adrenalin a otestovat balanc na divoké vodě.

Z mé klávesnice vznikly webové texty a v péči mám sociální sítě, které jsou pro firmu prokazatelným zdrojem klientů. Každý měsíc organicky oslovíme tisíce a v sezóně i desetitisíce uživatelů.

Protože tento projekt patří mým blízkým, místo klientské reference se s vámi podělím o případovou studii.

V ní se dozvíte, jak buduju instagramový účet, který se stal hlavním marketingovým kanálem celého byznysu. A taky zjistíte, jak je možné u jediného běžného příspěvku získat více interakcí, než kolik máte sledujících (bez placené reklamy, soutěže i jakékoliv spolupráce).

copywriting a sociální sítě

Bovec SUP

V okolí slovinského Bovce, mého druhého domova, můžete krásy Julských Alp obdivovat i z paddleboardu. A nebo taky rozproudit adrenalin a otestovat balanc na divoké vodě. Z mé klávesnice vznikly webové texty a v péči mám sociální sítě, které jsou pro firmu prokazatelným zdrojem klientů.  

Protože tento projekt patří do mé rodiny, místo zaujaté klientské reference se s vámi podělím o případovou studii.

V ní se dozvíte, jak buduju instagramový účet, který se stal hlavním marketingovým kanálem celého byznysu. A taky zjistíte, jak je možné u jediného běžného příspěvku získat více interakcí, než kolik máte sledujících (bez placené reklamy, soutěže i jakékoliv spolupráce). 

Přečíst případovou studii

copywriting a sociální sítě

Další střípky z mé práce

Textace webu Zarza

Blogový článek pro Artalo

PR článek pro Mentislab

copywriting a sociální sítě

Ještě pár slov klientů

„U Verči jsem poptala revizi svých blogových článků a nakonec z toho vzešla on-line konzultace, ve které jsem dostala kompletní návod na to, jak své články vylepšit. Konzultace pro mě byla obrovským přínosem. Během dvou hodin jsem dostala spoustu rad ohledně psaní článků, ale taky zpětnou vazbu a upozornění na menší nedostatky blogu, které jsem sama neviděla. Verča je profík a pro klienta udělá práci i nad rámec svých povinností. Moc si vážím tohoto profesionálního i lidského přístupu a služby této skvělé copywriterky můžu jedině doporučit!“

Nikol Gollová
Nikol Gollová

travel bloggerka

„Veroniku jsem oslovila pro revizi webových textů, ale její výstup obsahoval mnohem více – zhodnotila web komplexně a poukázala i na dílčí nedostatky. Texty podrobně rozebrala a sama navrhla znění nových pasáží, vždy s odůvodněním, proč by je změnila. Také mi dala spoustu tipů a triků na komunikaci s klientem obecně. Velmi oceňuji profesionální přístup – od rychlé, milé a flexibilní komunikace až po strukturované výstupy její práce. Moc děkuji za pomoc a ráda budu doporučovat i dále.:)“

Hana Neumann
Hana Neumann

lifestyle fotografka

„Ak si chceš byť istá, že tvoja stránka predáva a presvedčí čítajúceho ku kúpe – Veronika je tá pravá. Veronika mi pomohla s auditom lead magnetov, predajných stránok ako aj e-mailových sekvencií. Vypichla body a časti, ktoré neboli úplne zrozumiteľná alebo nekomunikovali hodnotu mojej ponuky. Zároveň k tomu navrhla alternatívny text, ktorý ma vždy absolútne nadchol. Odporúčam všetkými desiatimi.❤️“

Petra Boteková
Petra Boteková

byznys mentorka

„U Verči jsem poptala revizi svých blogových článků a nakonec z toho vzešla on-line konzultace, ve které jsem dostala kompletní návod na to, jak své články vylepšit. Konzultace pro mě byla obrovským přínosem. Během dvou hodin jsem dostala spoustu rad ohledně psaní článků, ale taky zpětnou vazbu a upozornění na menší nedostatky blogu, které jsem sama neviděla. Verča je profík a pro klienta udělá práci i nad rámec svých povinností. Moc si vážím tohoto profesionálního i lidského přístupu a služby této skvělé copywriterky můžu jedině doporučit!“

Nikol Gollová
Nikol Gollová

Zápecová Financial

Veronika je odborník v tom, co dělá, a dělá to sakra dobře. Strategie, kterou mi zhotovila na míru, mi pomohla oslovit na sítích spoustu nových lidí, zvýšit počet interakcí u mého obsahu a hlavně získat nové zákaznice. Strategie byla zhotovena tak, že by ji pochopil úplně každý, aniž by dotyčný musel mít nějaké znalosti v oblasti online marketingu. Je to investice, která se mi obratem vrátila zpět.“

Lucie Zápotocká
Lucie Zápotocká

vztahová koučka a terapeutka

„Veroniku jsem oslovila pro revizi webových textů, ale její výstup obsahoval mnohem více – zhodnotila web komplexně a poukázala i na dílčí nedostatky. Texty podrobně rozebrala a sama navrhla znění nových pasáží, vždy s odůvodněním, proč by je změnila. Také mi dala spoustu tipů a triků na komunikaci s klientem obecně. Velmi oceňuji profesionální přístup – od rychlé, milé a flexibilní komunikace až po strukturované výstupy její práce. Moc děkuji za pomoc a ráda budu doporučovat i dále.:)“

Hana Neumann
Hana Neumann

lifestyle fotografka

copywriting, správa sociálních sítí, copywriter, marekting na sociálních sítích

Napište mi, co děláte vy a
co pro vás můžu udělat já.

copywriting, správa sociálních sítí, copywriter, marekting na sociálních sítích

Napište mi , co děláte vy
a co pro vás můžu udělat já.