Nové texty na web

Co kdybyste si při každém čtení vlastního webu řekli „Ty jo, hned bych od sebe nakoupil*a?“
copywriting a sociální sítě

Možná vám to teď připadá jako sci-fi, protože když po vás chce někdo odkaz na web, jste z toho nesví. Víte, že to není ono.

Anebo se právě chytáte na svou webovou premiéru, jenže netušíte, co těm lidem říct. Chcete už od startu působit jako profík. Protože to taky jste. Tak co teď?

Teď si můžete vydechnout. Protože tady dostanete strategicky promyšlené webové texty, které se čtou samy a dovedou až k objednávce.

Jak takové strategické webové texty vypadají?

Řeknou přesně to,
co lidi potřebují slyšet

Na to, abyste zaujali, totiž máte jen tři sekundy. A během dalších pár sekund si musíte získat důvěru. Červený křížek je pořád na dosah, a tak záleží na každém jednom slovíčku. Text musí hladce provádět webem, číst myšlenky a používat ty správné prodejní argumenty. K tomu využijeme psychologii prodeje a celé to okořeníme pravidly SEO.

Udělají vás
neodolatelné

Než se pustíme do napsání prvního písmenka, ponoříme se do vaší značky a poznání cílových klientů. Zjistíme, jak s nimi mluvit, abyste si je získali a už nechtěli hledat jinde. Vaše značka bude mít duši a hlas, který lidi baví. A tak vám budou chtít zůstat nablízku.

Co vás s balíčkem webových textů čeká?

Investice do neodolatelných webových textů

Každá značka potřebuje jinou péči. Přesnou cenu vám proto dám na míru.

  • Jednostránkový web kolem 15 000 Kč
  • Vícestránkový web od 20 000 Kč
Veronika Maleňáková
Veronika Maleňáková

Připraveni dát vašim slovům nový vítr a výsledky?

Napište mi a mrkneme se na to, co pro vás můžu udělat.

Možná vám vrtají hlavou tyhle otázky

copywriting a sociální sítě

Čím dříve, tím lépe. To jste ale slyšet nechtěli, co?:-) Mívám plno alespoň na měsíc dopředu, spíše déle. Když mi napíšete, dám vám vědět, jak to vypadá právě teď.

U jednostránkového webu to budou asi dva týdny – od data, kdy projekt odstartujeme. Čím rozsáhlejší web, tím delší péči bude potřebovat. Termín dodání bude ve smlouvě a raději se praštím klávesnicí, než abych ho prošvihla (ještě se to nestalo).

Polovinu ceny zaplatíte na začátku naší spolupráce, druhou polovinu po předání komplet hotového díla.

Jestli jste tady a myslíte to s vaším podnikáním vážně, tak si troufnu říct, že jo. Můžete dát balík do reklamy a tančit na sociálních sítích. Když pak ale přivedete lidi na web, který je akorát unudí nebo zmate, objednávky nepřijdou.

Vaše značka potřebuje webovky, které jsou stejně kvalitní jako její nabídka. Tam je přece to tlačítko „koupit“, které rozhoduje.

Jestli si chcete vyhrnout rukávy, ale mít jistotu, že na to jdete správně, mrkněte na nabídku konzultací. Tam spolu můžeme naplánovat, co, jak a kde by váš web měl říkat, aby přesvědčil. A až budete mít hotovo, společně to pak můžeme ještě vyladit.